2010. szeptember 20., hétfő

Hortobágyi húsos palacsinta....




Gyerek Korom egyik nagy kedvence és sohasem értettem hogy miért nincs sürübben mint a többi kedvenc....Eltel jó pár év és rájöttem 1000 éve nem ettem ilyen és a lányommal is meg kéne kostoltatni hogy anya nagy kedvence ez a remek kis finomság.
ELkezdtem gondolkodni,hogy kell elkésziteni aztán rájöttem feleslleges nekem egy egész csirkéből csinálni egy jó kis csirkepaprikást pláne úgy hogy még egy husdarálom sincs. Kicsit lerövíditettem a macera részt és egyszerű mezei sertés darálthhusból csináltam pörit,a megfött pörit leszürtem és a levét behabartam tejföllel aztán kisütöttem a palikat és megtöltöttem a hussal és eg ytűzálló tálba(jénaiba) tettem és nyakon öntöttem a tejfölös szafttal s megsütöttem ölet úgy 10 percig.

Nincsenek megjegyzések: