2010. szeptember 20., hétfő

Sajtoska...







Szombati Hortobágyi után vasárnapra is kellet valamit kitalálni hamár nem maradt a palibol,Így jött az az ötlet hogy megcsináltam ezt a sajtoskát hamár iwiw adta lehetőségek közt vannak ilyen recept cserebere mizériák is :)
Egyszerű és aránylag gyors is Igaz nem olcsó,pláne ha nincs otthon hozzá semmi,így én kicsit át variáltam ....
Recept 25 deka szertés combot ir (én fél kiloból csináltam)
2db tojás (én 4 tojás)
4 Ek. liszt (én érzésre szortam,hamár palacsintatésztárol van szó)
1csokor snidling (én poréhagymát aprotottam a tésztába)
5 deka reszelt sajt (én 25 dekát reszeltem bele)
1 deci tej (én többet tettem bele,hasonloan mint a lisztnél)

A húsit 2 ujjnyi vastagra vagdostam fel és besoztam borsoztam(szerintem ha van valamien sült husis füszerkeverék az is naggyon jo lesz hozzá) aztán össze kutymászoltam a tésztának valot és elkezdtem a melo érdekes részét :D
elkeztem forralni az olajat és közben ezt a panirba mártogatni a dolgokat.,. lisztezem a husikat aztána passzába bele kanállal az olajba tenni és kisütni.
Én zöldséges rozzsel tálaltam a bélpoklosoknak a recept vajas zöldséget ir.
Szerintem ez ugyan oylan jo krumplipürével vagy roselymival is sööt egy kis tartármártás hozzá vagy tejföllel meglocsolni a husikat és megszorni ksi sajttal mint a borzacskát :)

Jó étvágyat hozzá

Nincsenek megjegyzések: