2010. október 3., vasárnap

GYROS!



Héten bedühödtem és valami újra vágytam..valami olyanra amit még nem csináltam,de nagyon szeretek.Így jutottam el a Gyros-hoz.....
Egészen addig mig el nem kezdtem csinálni addig azt hittem ebéd helyett vacsira lesz meg,aztán jött a megvilágsodás és röpke 1 óra altt meglett az isteni finom egytál étel.

Hármonknak nem mondom hogy elegendő volt ez a mennyiség mert nagyon hamar el fogyott :(

Hozzávalok:
80 dkg. szertés husi (kb 1-1,5 ujjnyi) csikokra szeletetlt húsi
2 DB. kigyóubi
4 DB paradigyom
2 fej vöröshagyma
1-1 natur joghurt és tejföl
1 tasak gyros füszerkeverék és annyi olaj amennyi a tasakra van írva
2 kg. krumpli

a húsikat miután felszeletelem nyakon öntöttem a füszerrel és az olajjal s össze kevertem és állni hagytam mig a krumplikat meg nem pucoltam s fel nem karkáztam(én most igy akartam enni a sült kolompérom)
A húsit beleöntöttem egy nagy serpenyöbe és puhára piritottam ez idö alatt megsütöttem a krumplikat és megpucoltam az egyik kigyóubi felét s lereszeltem és hozzá keveretm a tejfölt meg a joghurtot,tettem hozzá kis vegetát meg bukhagymát(fokhagyma).Maradég ubit vékonyan felszeleteltem és hozzá vagdostam a parikat meg a hagymát Vágén egy tányérra halmoztam és megettem :D

2 megjegyzés:

Margherita írta...

fini fioni!! en is en is

nyanyus írta...

Erre tolod az orcácskád akkor igérem csinálok neked is :D