2010. október 19., kedd

Krumplis párna!



Isteni finom édesen is meg magában is,de én el tudom képzelni még valami isteni finom vad pöri mellet köretnek.

70Dkg héjjában fött krumpli
kb. 30Dkg rétes liszt
2 egész tojás
5 deka olvasztott s kihült vaj
1kk. só izlés szerint bors
1 ek langyos tej
1Dkg élesztö (én friss élesztöt használtam)
csipiet cukor
és bő forro olaj a sütéshez

Krumplit megfözöm meg pucolom s krumplinyomon átpaszirozom és hülni hagyom,aztán hozzá teszem ea többi alapanyagot és jol össz egyurom.Én picit pihentettem aztán kinyujtottam és pogácsa szaggatoval kiszaggatam és kisütöttem a forro olajban.( elég gyorsan kisül s ne vegyétek lejjeb a lángot mert magába szivj a az olajat én ezzel jol megszivtam )
Nagyin finom és gyorsan elfogy :D

1 megjegyzés:

nia írta...

Nagyon finom lehet és tuti iszonyúan hízlal. Ez olyan igazságtalan így.